Waar kunnen wij u mee helpen?
Voor al uw vragen en opmerkingen kunt u 5 dagen in de week bij ons terecht via:
Telefonisch: +31 (0)85 303 27 14
Bereikbaar van: maandag t/m vrijdag: 07.30 - 16.30 uur
Email: [email protected]
Vul uw vraag of opmerking in op het contactformulier en u ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.
Bedrijfsgegevens:
Bekijk hieronder veel gestelde vragen:
Na de 14 dagen kunt u alleen nog retourneren als er sprake is van een fabricagefout binnen de garantietermijn. In dat geval beoordelen wij het artikel en crediteren wij het aankoopbedrag (minus verzend- en retourkosten).
De artikelen die wij via onze website aanbieden kunnen op verschillende manieren worden betaald.
Na het afronden van uw bestelling selecteert u uw eigen bank. Vervolgens wordt u naar de betaalpagina van uw bank geleid. Na het inloggen staat hier uw betalingsopdracht al ingevuld klaar. U hoeft alleen uw controlenummer nog maar in te vullen om uw betaling af te ronden.
Als u kiest voor een iDeal betaling bent u verzekerd van van een veilige betaling en een snelle afhandeling van uw order.
Bij vooruitbetaling dient u het totaalbedrag inclusief btw over te maken op bankrekening
NL35 INGB 0009483565 t.n.v. Connecting BV
Met Mister Cash en Soforte Banking kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas.
De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd.
AfterPay – Digitale Factuur (Nederland) AfterPay voert voor Steigerkopen.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Steigerkopen.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 500,- als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 1000,- .Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.
Heeft u een bedrijf gevestigd in België en bent u in het bezit van een BTW nummer, dan kunnen wij intracommunautaire leveren, d.w.z. met vrijstelling van de BTW.Vermeld hiervoor s.v.p. uw BTW nummer tijdens het bestellen. Er word dan automatisch een exportorder voor u aangemaakt zonder BTW ( intracommunautaire levering).