Klantenservice

Klantenservice

Waar kunnen wij u mee helpen?

Voor al uw vragen en opmerkingen kunt u 5 dagen in de week bij ons terecht via:  

Telefonisch: +31 (0)85 303 27 14

Bereikbaar van: maandag t/m vrijdag: 07.30 - 16.30 uur 

Email: [email protected]

Vul uw vraag of opmerking in op het contactformulier en u ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.

Bedrijfsgegevens:

Steigerkopen.nl

Bezoekadres
Noordervaartdijk 15
1561 PS Krommenie

Telefoon: +31 (0)85 303 27 14
Mail: [email protected]
K.v.K. nr.34237907
BTW nr.: NL 82.1125667.B01

IBAN: NL35 INGB 0009483565
BIC: INGBNL2A
 

Bekijk hieronder veel gestelde vragen:

1 Levertijden

1.1 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten ?
Alle producten op deze site zijn uit voorraad leverbaar ( tenzij anders aangegeven op de productpagina ).
Steigerkopen.nl verzendt de producten afhankelijk van het formaat binnen 1 - 3 werkdagen na ontvangst betaling.
Kleine trappen, vouwladders, telescoopladders etc. kunnen met de pakketdienst mee en worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen afgeleverd.
Bij grotere ladders en steigers zijn we afhankelijk van een vervoerder die niet in het weekend levert.
Het kan dus voorkomen dat bestellingen die op vrijdag geplaatst worden op dinsdag worden uitgeleverd.

1.2 Kan ik ook producten afhalen ?
90% van ons aanbod kan worden afgehaald in de fabriek in Krommenie.
Wilt u afhalen, neem dan eerst even contact met ons op.

2 Verzendkosten

2.1 Rekenen jullie verzendkosten ?
Ja, wij verzenden gratis boven de € 100,00 in heel Nederland en België.
( M.u.v. de waddeneilanden )

3 Retourgarantie

3.1 Wat als het artikel niet bevalt ?
Wij zijn pas tevreden als u dat bent. Bent u om wat voor reden niet geheel tevreden, dan mag u dit binnen 14 dagen melden en kan het product retour gestuurd worden.

3.2 Retourprocedure
U heeft het (herroepings) recht om bestelde artikelen binnen 14 kalenderdagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te retourneren aan ons.
U moet ons hier binnen deze 14 dagen schriftelijk van op de hoogte stellen.
Na ontvangst van geretourneerde artikelen zullen wij het volledige  aankoopbedrag aan u crediteren.
Gemaakte verzendkosten bij retournering zijn voor rekening koper.

Retourneren na 14 dagen zichttermijn is alleen mogelijk indien artikel binnen de garantietermijn een fabricagefout bevat.
U moet ons hier schriftelijk van op de hoogte stellen.
Na beoordeling van het geretourneerde artikel zullen wij het volledige  aankoopbedrag exclusief de verzendkosten van het retourneren aan u crediteren.

4 Klachtafhandeling

4.1 Ik heb een klacht of opmerking
Neem contact met ons op via telefoon of mail en we zullen samen met u naar een geschikte oplossing zoeken.

5 Betaalwijze

5.1 Op welke manieren kan ik afrekenen ?

De artikelen die wij via onze website aanbieden kunnen op verschillende manieren worden betaald.

  • iDeal.                                                                                                

Na het afronden van uw bestelling selecteert u uw eigen bank. Vervolgens wordt u naar de betaalpagina van uw bank geleid. Na het inloggen staat hier uw betalingsopdracht al ingevuld klaar. U hoeft alleen uw controlenummer nog maar in te vullen om uw betaling af te ronden.

Als u kiest voor een iDeal betaling bent u verzekerd van van een veilige betaling en een snelle afhandeling van uw order.

  • Vooruitbetaling

Bij vooruitbetaling dient u het totaalbedrag inclusief btw over te maken op bankrekening 
NL35 INGB 0009483565 t.n.v. Connecting BV

  • Bankcontact / MIster Cash / Soforte Banking  (België)

Met Mister Cash en Soforte Banking kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas.
De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd.

  • AfterPay

AfterPay – Digitale Factuur (Nederland) AfterPay voert voor Steigerkopen.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Steigerkopen.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 500,- als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 1000,- .Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

  • PayPal 
PayPal is een veilige manier van betalen en wordt al in meer dan 190 verschillende landen gebruikt. Het is te gebruiken in combinatie met uw bankrekening of creditcard.

 

  • Bedrijven uit België

Heeft u een bedrijf gevestigd in België en bent u in het bezit van een BTW nummer, dan kunnen wij intracommunautaire leveren, d.w.z. met vrijstelling van de BTW.Vermeld hiervoor s.v.p. uw BTW nummer tijdens het bestellen. Er word dan automatisch een exportorder voor u aangemaakt zonder BTW ( intracommunautaire levering).

5.2 Waarom zijn jullie prijzen exclusief BTW ?
Daar wij zowel zakelijke als particulier klanten hebben worden alle prijzen op deze site vermeld exclusief BTW.
Op de productpagina, het afrekenproces en op de factuur word de BTW uiteraard weergegeven.
 

6 Kwaliteitseisen
6.1 Voldoen de producten aan de geldende normen ?
Al onze ladders voldoen aan EN131, GS TÜV, of NEN2484 en de eisen van de Nederlandse warenwet.
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »